sobota, 8 stycznia 2011

Samara... czy ona istnieje czy to tylko legenda...?

Samara - Na 100% ją znacie z filmu "Ring" jej historia była straszna. W wieku 11 lat matka wrzuciła ją do studni bo jej nie kochała gdyż zabijała zwierzęta. Z zemsty dziewczynka Powróciła ale jako trup. Była z nią połączona Kaseta o  tym jak została tragicznie zamordowana. Gdy ktoś ją obejrzy zaraz dzwoni telefon i mówi " 7 dni" czyli że za 7 dni umrzesz tragiczną śmiercią. A mianowicie dziewczynka wychodzi z telewizora i zabija. No ja szczerze powiedziawszy w to nie wierzę bo to tylko film ale pozory czasem mylą. A co do duchów to: Moja kumpela opowiadała mi że była na jakiejś koloni z koleżankami i stała tam figura Matki Boskiej. O godzinie 0:00. Dziewczynom przyszło do głowy przejść się po dworze 2 poszły do domu a 1 jeszcze została nagle zobaczyła że pomnik Matki Boskiej się przekręcił o 180 stopni. Była przerażona No ja bynajmniej nie wiem  o co chodziło ale wiem że nie wierze w takie rzeczy.

P.S. Ja w coś takiego nie wierzę...

3 komentarze: